Prejsť na obsah
Theatrica
Recenzovaný internetový časopis venovaný divadelným štúdiám, muzikológii a umenovede
Menu
O časopise
O časopise
About the magazine
Donori
Význam slova theatrica
Redakcia
Redakčná rada
Autori
Pokyny pre autorov
Pokyny pre autorov
Guidelines for authors
Zásady publikačnej etiky
Principles of publishing ethics
Pokyny pre recenzentov
Guidelines for reviewers
Štúdie
Vznešenosť ako cesta k bytostnej úplnosti človeka
Poznámky k Aischylovej Orestei
Po stopách strachu: Polidoriho Upír ako nemecká romantická opera (1821-2021)
Načúvať hlasu Aischylovho Promethea
The dramaturgy of failure.Analysis and lie in „Così fan tutte“ of Mozart
Mesto ako milieu ľudských stretnutí
Problematika žánrovosti a jej odraz v talianskej komickej opere
Analýzy
Operné štúdio Katedry spevu VŠMU (1952-2022): Katarzia
Operné štúdio Katedry spevu VŠMU (1952-2022): Apoteóza
Svetlo v opernej inscenácii
Káťa Kabanová 1921-2021
Recenzie, reflexie, správy
Sprievodca byrokraciou nielen pre umelca
Premiéra kantáty Ambona
Galéria výtvarného umenia
Nenápadný pôvab imaginácie
Zajtra o pár rokov
Fotograf-basnik svetla
Maestro s citom pre krásu tvaru v priestore
Zámerom je hľadať svetlo
Nové biblické príbehy
Univerzita tretieho veku
Kontakt
PDF
Slovak
English
Hungarian
Italian
Slovak