Prejsť na obsah

Theatrica

Recenzovaný internetový časopis venovaný divadelným štúdiám, muzikológii a umenovede

  • O časopise
    • O časopise
    • About the magazine
    • Donori
    • Význam slova theatrica
    • Redakcia
    • Redakčná rada
    • Autori
    • Pokyny pre autorov
      • Pokyny pre autorov
      • Guidelines for authors
      • Zásady publikačnej etiky
      • Principles of publishing ethics
      • Pokyny pre recenzentov
      • Guidelines for reviewers
  • Štúdie
    • Vznešenosť ako cesta k bytostnej úplnosti človeka
    • Poznámky k Aischylovej Orestei
    • Po stopách strachu: Polidoriho Upír ako nemecká romantická opera (1821-2021)
    • Načúvať hlasu Aischylovho Promethea
    • The dramaturgy of failure.Analysis and lie in „Così fan tutte“ of Mozart
    • Mesto ako milieu ľudských stretnutí
    • Problematika žánrovosti a jej odraz v talianskej komickej opere
  • Analýzy
    • Operné štúdio Katedry spevu VŠMU (1952-2022): Katarzia
    • Operné štúdio Katedry spevu VŠMU (1952-2022): Apoteóza
    • Svetlo v opernej inscenácii
    • Káťa Kabanová 1921-2021
  • Recenzie, reflexie, správy
    • Sprievodca byrokraciou nielen pre umelca
    • Premiéra kantáty Ambona
  • Galéria výtvarného umenia
    • Nenápadný pôvab imaginácie
    • Zajtra o pár rokov
    • Fotograf-basnik svetla
    • Maestro s citom pre krásu tvaru v priestore
    • Zámerom je hľadať svetlo
    • Nové biblické príbehy
  • Univerzita tretieho veku

Naši autori

PDF

Matúš Ďuran

Ing. Peter Dombrovský

Samuel Furmánek

dott. Raffaele Longo

Mgr. Klára Madunická, ORCID

doc. PhDr. Jozef Pauer, CSc, ORCID

Mgr. Jozef Ridilla, ORCID

Filip Sojka

doc. PhDr. Tomáš Surý, ArtD. ORCID

Mgr. Alena Vojteková-Grieger

ISSN 2729-9031 ©Theatrica 2021-2023 (Copyrighted Material)

Hrdo poháňa WordPress
sk Slovak
en Englishhu Hungarianit Italiansk Slovak